Administracja centralą telefoniczną

Strona główna Outsourcing Administracja centralą telefoniczną

Szczegółowy opis usługi:

  • Obsługa serwisowa posiadanej przez Szpital centrali telefonicznej,
  • W sytuacjach awaryjnych niezwłoczne podjęcie próby ustalenia przyczyny awarii przy czym działania Wykonawcy nie mogą naruszać warunków technicznych sprawnej i bezpiecznej eksploatacji centrali określonych przez wytwórcę centrali,
  • Drobne naprawy sprzętu telefonicznego i uszkodzeń sieci telefonicznej np. wymiana złącz RJ w aparatach telefonicznych, wymiana przewodów łączących aparat telefoniczny z siecią,
  • Podłączanie nowych aparatów telefonicznych w zakresie istniejącego okablowania,
  • Przenoszenie numerów telefonicznych (np. w przypadku zmiany lokalizacji użytkownika) w zakresie istniejącego okablowania,
  • Zmiana uprawnień abonentów na wniosek Zamawiającego,
  • Wykonywanie wydruków bilingowych wg potrzeb Zamawiającego,
  • Wydawanie orzeczeń technicznych na uszkodzone aparaty.
  • Konsultacje w zakresie remontów i rozbudowy sieci telefonicznej.
  • Doradztwo techniczne i reprezentowanie interesu Zamawiającego w kontaktach z operatorami zewnętrznych sieci telefonicznych.